anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

31 iulie 2010

Şi^ a lăsat ghiozdanul pe podea .
Ea ştia că el nu o să se mai întoarcă .
S^ a întins pe podea .
Încercând să dea timpu înapoi .
Ca să^ l aibe în continuare .

Ea zicea :
G , G , nu pleca .
Aş face orice să te păstrez .
Aici cu mine .
Nu poţi să vezi că am nevoie de tine ?
G , G , nu pleca.
Am spus numai tâmpenii .
Nu ştiam despre ce vorbeam .
Cineva să mă audă ...

Doamne , ascultă^ mă .
Spune^ i că are o inimă .
Şi nu are de ce să o frângă .
Doamne , salvează^ l .
O să fac tot ce mi ceri .
O să mi curăţ camera .
O să învăţ din greu la şcoală .
O să fiu bună . Îţi promit .
Doamne , te rog .

Ea nu a mai dormit de săptămâni .
Nu vrea să închidă ochii .
Pt că îi e frică să nu plece el .
Prietenii au încercat orice .
Dar devine din ce în ce mai greu .
Pt ea , să mai respire ...

Te rog nu^ l lăsa să plece .
Te implor .
Lasă^ l să deschidă ochii .
Mai am nevoie de puţin timp .
Să^ i spun că^ l iubesc mai mult ca orice din lume .

E iubirea lui .
Era iubirea lui .


by anna ® !
^ _ ^
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu