anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

31 iulie 2010

Draga Anna ,

G e o fire tare ciudata , mie la inceput mi-a parut un copil linistit . Dar m-am inselat , sa te critice ca te-ai cuplat cu C , atata gelozie a avut in el :|. Si a fost vina lui , din vina lui te-a pierdut pentru ca nu a stiut ce vrea . Si presupun ca si-a dat seama prea tarziu ca a gresit , de aceea si-a cerut si scuze ptr ca a stiut prea bine unde a gresit. Oricum nu are rost sa te mai gandesti la povestea asta , trebuie sa treci mai departe pentru ca au trecut pe langa tine multi baietii buni. Cum ar fi C.

P.S. : Sa sti ca acum mi-e mai bine , l-am uitat pe X.

Cu drag ,

Pisicuta


 draga pisi . rad cu lacrimi de crocobaur =) . sa stii ca m ` am gandit la c dupa toate fazele astea . si ma simt prost. dar totodata si bine . si nu stiu de ce :-? 

                         in legatura cu fat-frumos al tau , acel babuin cunoscut dupa replicile lui de mare taur . .. e un mare prost . si zodia o spune =) [ nu toti taurii au probleme la cap . deci nu o luati personal =) ]



e bine ca l ` ai uitat . si eu l ` am uitat , cred . 
e ok . sunt bine . sper ca sii tu. 


Sincere regrete pentru doi boi care nu au putut face fata unor domnisoare .
te sarut dulce .
a ta Clemencita =)

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu