anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

15 iulie 2010

Just gonna stand there and watch me burn?That’s alright.cause i like the way it hurts. I

Heia :* A început concursu' de seniori. Şi te'am revăzut. Şi mi'am adus aminte de tot ce făcusem împreună. De toate concursurile noastre şi de tot ce ne'a legat. 3 ani. Atâta am stat eu după tine. 3 ani degeaba. Am suferit şi am îndurat ca proasta. Şi totuşi speram la o schimbare. Speram că mă vei înţelege. Şi că vom lupta pt noi doi. Şi ne vom petrece atâtea zile cât vrea bunul Dumnezeu împreună. Dar tu ai stricat totu'. Nu ţi'a păsat că eu sufeream. Dacă ai fi ţinut la mine măcar puţin şi ai fi vrut să fiu fericită,chiar dacă fericirea asta ar fi constat în a'şi vedea fiecare de drumu' lui,m'ai fi minţit că totu' e bine...şi că mă iubeşti.
Nu îmi dau seama dacă e iubire ceea ce ne leagă,dar pot să jur că şi tu simţeai la fel. Dar să'mi arăţi n'ai ştiut.
Prietenii tăi îmi spuneau că cel puţin simpatică îţi păream. Cel puţin. Dar tu crezi că inima mea se mulţumea doar cu atât?
Îmi amintesc de privirile alea fierbinţi pe care ni le aruncam unul altuia. Şi de jocul de zâmbete. Cu care mereu rămâneam. Şi am rămas şi acum.
Cum crezi că m'am simţit azi când mi'ai dăruit acea privire lungă şi rece? Când eu aşteptam cu totul şi cu totul altceva. Aşteptam parcă acel: "Ciao Ana. Ce faci?" şi săruturile alea dulci pe obraz de la Hunedoara. Când tu m'ai săgetat cu privirea atunci când ai văzut că vine Bubu şi vrea să mă sărute. Dar nu l'am lăsat. Şi trebuia să'l las. Aşa aş fi văzut ce simţi pt mn. Aş fi văzut defapt ce sentimente ai faţă de mine.
Dar de ce să mă mai plâng? Când suflete şi inimi ştiu şi eu să frâng.
Parcă doare enorm să te văd lângă aia. Chiar dacă tu nu'i acorzi atenţie mai deloc şi staţi ca 2 străini pe bancă în parc. M mi'a spus că sufăr. Dacă şi ea care e bătrână ştie şi simte. Parcă vede prin mine. Îmi vede inima cusută de multe ori. Cam 15 operaţii. Dar vezi tu,sunt bine. Şi parcă am înflorit. Am curaj să te înfrunt. Oricând B. Oricând.
Acum 9 luni fix,pe 14 noiembrie 09 eram la Hd. Şi aia a fost cea mai frumoasă zi din viaţa mea. Eram în lift şi dansam.Şi ecoul râsului nostru a zburat până departe, într-un cer indigo. Şi eram aşa ferii atunci ... Dar era prea frumos. Şi ce'i frumos trece repede.
Timpul vindecă tot, da nu pot să mă întorc.
N'ai putut să vezi că te iubesc.
Nu ştiu să mă prefac că nu îmi pasă.
Nu cred ca pot, nu mai pot.
Chiar tre să fug de tot.
Zilele trec încet,încet. Şi ştii,n'aş fi vrut să plec.


Dragă B, te las acum. Fi fericit. Chiar şi fără mine.
Pupici. Take care >:d<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu