anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

31 iulie 2010

I don't know what he does to make you cry .

   Ce naiba s'a întâmplat cu noi? Îmi repet de o mie de ori. Şi ştii că eşti singurul care mai crede că încă putem fi prieteni. Eu am renunţat de mult la asta. Şi mă gândesc la ce am făcut împreună. La serile alea pe care le'am petrecut cu toţii. Şi aşa ne'am cunoscut noi. Când râdeam de 43 şi când ne priveam unul pe altul..doar că eu credeam că e ceva prietenesc.tu credeai că e mai mult...
   Am fost întrebată ceva ce m'a durut: " tu te'ai mai împaca cu g dacă ţi'ar zice că nu te'a uitat . Că ţine la tine ?.. dar în momentu' ăla să ai 1 săptămână cu c şi să vă fie bine .. L'ai lăsa pe c ptr g ? "
   Am rămas mască. Şi nu ştiam ce să'i zic. Iar ea a spus: " răspunde ptr mine să văd ceva pls da sincer . "
   Atunci m'am gândit şi am răspuns: " L'am iertat pe g de 2 ori degeaba. şi nu m'aş despărţii de c. chiar dacă l'aş iubii pe g. Că g a zis că o să ţină la mine în continuare. şi deja se face un an de când mă place. "
   Şi când mă gândesc că m'am despărţit recent de c pt g :(
   Sper să fie fericit. Şi eu o să încerc să mă îndrăgostesc de c ... :-< !
   P.seu.: şi'a cerut g scuze. a zis din nou că a greşit. şi degeaba ... a făcut deja răni în inima mea. ..

 
" I ' ll be the best you never had . ! "

" Cos in your empty heart i left a mark . The best you never had . ! "

" I'm not over you yet .
And I don't want to be your friend . "

" I'll forget we ever met.
I'll forget I ever let.Ever let you into this heart of mine baby.You just gotta let me be.You gotta keep away from me.Cause all I want to be is just free from you baby.Don't come around.Don't say you still care about me.Go now, go now . "



Apropo . Încă te mai iubesc . !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu