anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

24 iulie 2010

oare ? De Anna Iozu !

Ştii,e tare complicat.
Să ştii că un prieten bun nu te.a uitat.
Să ştii că el te place neîncetat.
Şi după 2 zile,voi doi v.aţi şi certat.
Da ce mă doare mai tare.
E faptu c'ai ales greşit.
Ziceai că e distanţă mare.
Şi ai greşit ca un tâmpit.
De.aseară m.ai pierdut.
Tu doar te.ai jucat cu mine.
În tine.ncredere am avut.
Eram prieteni ştii bine.
Îmi spui că nu renunţi la ea.
Doar că te cerţi cu amicii.
Nu vei găsi iubire ca a mea.
În plus.n.o să renunţi la vicii.
Mi'ai spus că mă placi.
Ţi'am răspuns la fel.
Şi m.am umplut de draci.
Când nu mi.ai răspuns la tel.
Credeai că mai bine prieteni buni.
Te ai înşelat iubire.
Eu nu te iert.pot trece luni.
O să vezi într.o simplă privire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu