anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

29 iulie 2010

ha ha ha !

Uneori îmi e dor de tot ce-am trăit.Dar îmi spun: şi ce dacă m-ai iubit?
 
Aşa prost? Îţi place să te dai rotund. Ai văzut că se uită 2 deodată la tine, şi ţi s'au umflat muşchii. Eşti un papagal,mă. "câteodată e cam fătălau" . A zis bine M. Eu nu'mi explic. Mi'ai zis: "ce ai zice să mai aşteptăm până la piteşti?ca să ne vedem şi vorbim şi deschis.pt că acum nu mai are niciun rost.am plecat de la buc.şi degeaba zicem că suntem împreună pe mes.până nu te văd în faţa ochilor să simt atracţia,nu ca la poze...poate până atunci mă schimb şi la comportament şi nu mai greşesc aşa mult încât să te rănesc.nu vreau să te rănesc iar şi vara asta vreau să fiu singur.fără stres.fără telefoane toată ziua.am avut un an greu şi vreau să mă refac.atât am avut de zis.dacă mă înţelegi e bine.dacă nu,îmi pare rău.EU TE VOI PLĂCEA ÎN CONTINUARE.dar nu aşa online.ci real.şi ieri când neam pupat pe obraz,vroiam să te sărut.să îţi dau un cadou.sper să înţelegi."
 
Cică nu vrei să mă răneşti.da până acum,numai asta ai făcut.
Ce proastă am fost că ţi'am spus că te plac. Nu a fost faza că nu mi'ai zis că mă placi. Doar că ţi'am acordat prea multă atenţie. Şi am distrus şi prietenia dintre noi.mai ştii?eram prieteni super buni. Acum suntem nimic. Tu eşti un cinic. Şi un nesimţit. N'ai pic de respect. Le spui la alţii: "e prea îndrăgostită de mine.şi vreau să scap de ea". Cum mă cum? Cine de cine? Să îţi aduc aminte că mă placi de la piteşti? Joi. 10.12.2009. Ziua în care ne'am cunoscut. Şi de'atunci vorbeam într'una. Şi aşa ne'am apropiat... super mult... Eu te consideram un prieten bun.dar tu mereu ai vrut ceva mai mult. Şi n'am ştiut. Până mi'a zis M. Şi zilele trecute, când te'am văzut la bazin aşa bronzat şi cu bluza aia tyr verde [pe care mi'ai dat'o mie... şi cu care încă mai dorm...] m'am îndrăgostit. Şi încă cum. Recunosc. Am simţit că zbor atunci când mi'ai zis: "pt că şi eu te plac,te'am plăcut întotdeauna".
 
Dar am ajuns să cred că nu îi mai pasă de mine. În timp ce eu mor de dorul lui. Şi Alexa m'a încurajat. Mi'a zis că îi pasă. Da e faza că se dă rotund şi mai nou, e vedetă. Îţi dai seama. Are 100 şi ceva de hits pe sportsgallery.eu. LOL!
Asta e acum. O să trec peste.
 
Dar ce mă enervează cel mai rău e că o să îmi treacă de el în curând. Şi la Piteşti o să vrea să vorbim. Şi iar o să mă placă. Şi atunci o să'i zic că a avut 2 şanse. Şi le'a pierdut. Şi pt el am renunţat la un băiat minunat..


Vai de tine , prostule !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu