anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

27 iulie 2010

cine a stiut ?

Mi.ai luat mâna.
Mi.ai arătat cum să fiu.
Mi.ai promis că o să.mi fi alături.
Oh,da !
Ţi.am luat cuvintele.
Şi am crezut.
În tot ce mi.ai spus.
Oh,da !
Dacă cineva ar spune 3 ani de acum.
Vei fi plecat de mult.
Eu aş fi peste ei şi i.aş lovi.
Pt că greşesc.
Eu ştiu mai bine.
Că ai zis "pt totdeauna".
Şi totdeauna..
Cine a ştiut...
Ţi.aduci aminte când eram aşa de proşti.
Şi aşa de orgolioşi încât nu ne.am vorbit..
Oh,nu !
Nu nu !
Mi.aş dori să te mai ating odată.
Mi.aş dori încă să îţi mai zic "prietene".
Aş da orice.
Cred că nu am ştiut cum am greşit tot.
Ei au ştiut mai bine.
Până ai spus "pt totdeauna".
Şi totdeauna...
Cine a ştiut..
Da,da !
Te ţin închis în mintea mea.
Până ne revedem.
Până ce..
Până ne revedem.
Şi nu te voi uita, PRIETENE.
Ultimul sărut,
O să.l păstrez.
Până ne vedem.
Şi timpu face totu mai greu.
Sper să.mi amintesc.
Dar păstrez amintirea ta.
Mă vizitezi în somn.
Dragul meu,
Cine a ştiut?..
Mi.e dor de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu