anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

13 iulie 2010

Asa esti TU !




Esti SENZATIONALA pentru ca esti tu, cea incapatanata si egoista, cea enegica si zambareata, cea care iubeste ciocolata si soarele, pentru ca ai prieteni adevarati, pentru ca iubesti si ai incredere in oameni, pentru ca stii sa plangi si sa razi, pentru ca esti visatoare si ambitioasa, pentru ca sa esti TU!!!

Lasa, nu iti cad in plasa, Stiu eu ca iti pasa, Te privesc in ochi si-i de-ajuns!
Stiam ca vrei sa ma saruti, inima vibra. Ochii tai parca spuneam subtil ca eu sunt doar a ta.
Ma gandesc la tine Si-mi rade inima.
Cine e, cine nu, care eu, care tu?
Este in regula,OK. Sunt mult mai bine fara tine.
Iubeste`o! Nu`mi pasa...pastreaaz`o de tot ! Iar pe mine ...priveste`ma si linge`te pe bot! :>
Ma doreai, te doream, Nu-mi pasa de clipa care va urma, eram a ta.
 
 
You never were,and you never will be mine ! :(
Cause you don't see me like I wish you would.
Baby there's no other. Who do it like I do it. yeah !
Just hold on to me, I’ll hold on to you !
They call me by name you see, For my special touch.
To the Gentlemen I'm Miss Fortune. To the Ladies I'm Sir Prize.:))
But call me by any name. Any way it's all the same.
I said I love you and I swear I still do. ~
“Si cine imi poate promite ca intr-o zi o sa se intoarca.”
Chiar vrei sa pleci de langa mine?!
 
 
Nu`mi pasa ca tot ce poti sa faci e sa privesti, ca la orgoliu tau nici nu ma astept sa ma oprestii.:>
Im fresh Im fly, Im so damn high :x !
Vei ştii cândva, Într-o zi o să îţi spun şi-atunci vei afla Că tot ce vreau E un milion de zâmbete să îţi dau…
Aiurea,vrea să plec să`i uit căldura! :x
Fericirea mea, la naiba! Pleaca!Poate ţii la mn.da să-mi arăţi nu ştii.;)
Sunt aici pentru tine,numai de ţi-ar păsa.Şi te iubesc,jur că e adevărat.
El era singurul ce putea.Când apărea să-mi trimită problemele departe:x
Mult prea sus sa te mai vad Dar esti doar prea sus sa iti mai zambesc Prea sus sa te mai gasesc Mult prea sus dar nu-ndeajuns Sa nu te mai iubesc.
Pentru tine poate e prea greu sa iubesti.La fel de greu cand ma gandesc ca n-o sa reusesti !
A man that I love, a love I wont have.

Nu esti primu care pleaca.Da esti primu sincer care as vrea intr o zi sa se intoarca .
Nu esti primu care ncearca sa ma schimbe in repetate randuri .
Da esti primu care intr un final m.a pus pe ganduri.




Fii rece !Nu-l lasa pe el sa te-ntunece.Si de ce tu de ce asa ?
De ce nu poti fi altcumva, de ce te ascunzi in mintea ta ?
Iar pe mine ma uiti intr-un pat langa tine .In aer arunci niste vorbe inutile .
Tu esti cel care ma face tot timpul să.l doresc

Si de ce regreti, de ce noi, de ce asa?
De ce nu poti schimba chiar acum ceva .
De ce pleci capul si fumezi?
Si daca iti spun ...Daca iti spun schimba-te te indepartez.
Si iar ma lasi in suspans ... Sunt incontinuu balans .
Si iar ma lasi singura, mai bine plec uita-ma .




Ai uitat ... Hai sa vedem daca m-am schimbat

Hai sa vedem cine pe cine a tradat .
E asa dezordine ... Ce sa zic ...
Mai bine tac ... Te las pe tine sa ma intepi.
Cu un ultim ac ...
Cu ultimul cuvant care iti trece prin minte .
Take the time to love her or someone else will..:x


~Atunci cand viata iti da motive sa plangi, demonstreaza ca ai o mie si una de motive sa razi ..:)~

Lasa`ma sa`ti arat ca poate sa fie liniste chiar daca e ZgomoT ;x
Calca lumea in picioare , nu o tine pe umeri...pune`ti viata in cuier nu o murdari cand suferi! :(
In mii de cuvinte , ti timpul in loc...Am multe amintiri dar vise n`am deloc.
Iubesc ce am.Ma atingi, ma vindeci,ma saruti,ma spinteci,ma privesti , ma omori dar as face`o pana`n zori, as simti asta de acum la infinit topita de aceste ganduri ce au venit..! ;x

Te uiti ca fraieru in trecut si`ti dai seama ce ai pierdut.Cand ma vezi zambind frumos iti dai seama ca esti prost..;!!
~Pofta de tot si chef de nimic.Pofta de tine si chef de nimeni.
Desi traim si luptam impreuna, fiecare moare singur .
Ramai asa cum esti acolo in lumea ta Nu vrei sa schimbi nimic dar atunci nu ma schimba;)
“You're not famous until my mother has heard of you.”:))
And baby I've tried,to tell you goodbye One look from your eyes And those don't thought say goodbye:)




All the ways you wish you could be, thats me, I look like you wanna look, I fuck like you wanna fuck, I am smart, capable, and most importantly, I am free in all the ways that you are not.
When you thought I was in love with him, you were so wrong, baby, I was loving you.
What makes you so fucking special?Why is it that you're so damn irreplaceable?I am in love with the man I can't have and I have the man I can't love.
“He was the kind of man who was not ashamed to show affection. I guess that's what I hated about him.”
I don't miss you: I miss the person I thought you were.I think its time I let you go... and that is hard to do because part of me will be in love with you for the rest of my life.

I've fallen in love many times... always with you. Te iubesc:x I love you like crazy, baby 'Cuz I'd go crazy without you.:x

“I love you not because of who you are, but because of who I am when I am with you.”




I'm on patron, tequila I'm drunk on margarita That patron, tequila Me and my mamacita:x
You was watchin` me baby and i was watchin` you:x
Everytime i see you baby,i fall in love over again:x
Sunt multe ca ea, dar nu toate stralucesc.Le tine pe restu` la distanta,Stie ca n-are ce cauta pe langa vreo zdreanta.N-are nevoie de nimeni,Straluceste si singura, si o stie prea bine.
Si as vrea sa te simt din nou, nu mai esti,Si degeaba mai sper din nou, nu mai esti,Si as vrea sa te-ating din nou, nu mai esti,Si degeaba ma mint din nou, nu mai esti!:x
Dar acum,ai plecat,vina mea,imi pare rau!:








Exista flori,fructe,frunze si ramuri.si exista inima meaa ce bate in inima ta:x
I miss you, you hurt me,You left with a smile.
Wind in my hair and men at my feet!
Eu sunt aici, tu esti acolo. Unul dintre noi nu se afla unde trebuie.Deja mi-e dor de tine! Hai sa ne vedem. Vrei?:x
You say you got the most respect for me, but sometimes I feel you're not deserving of me And still you're in my heart But you're the only one i love:X
Fiecare cadere ma face mai puternica .. fiecare tradare ma face mai tare .. fiecare barfa ma face mai importanta ;):x
I never needed you to be strong I never needed you for pointin' out my wrongs i never needed pain,i never needed strain My love for you was strong enough you should've known
they don`t give a fuck about you like i do.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu