anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

27 iulie 2010

Bouleee !

Cinic. Mincinos. Isteric. Disperat. Prost. Stupid. Heartbreaker. etc.
Şi tot mi.e dor de tine,boule.
Am o mulţime de motive să renunţ la noi.

Te urăsc pt că mă iubeşti,dar pui în faţă "marea distanţă" [bucureşti-ploieşti].

Te urăsc pentru că mori puţin câte puţin de fiecare dată când spui asta e.

Te urăsc pentru că mâine e aceeaşi zi.

Te urăsc pentru că nu pot să te uit.

TE URăSC pentru fiecare clipă în care mă gândesc la tine.

Te urăsc pentru toate lucrurile şi locurile care aduc aminte de tine şi pentru aceasta stare de goliciune care imi întunecă inima.

Te urăsc pentru că te bucuri ca un copil atunci când ninge.şi când eu îţi spun că aş sta cu tine o viaţă şi te-aş preţui, nu-ţi pasă.

Te urăsc pentru că m-ai minţit privindu-mă în ochi.

Te urăsc pentru că mi-ai dat visuri şi după aceea le-ai luat înapoi.

Te urăsc pentru că spui că dacă nu sunt eu, e alta.

Te urăsc pentru că eşti departe şi vei rămâne acolo.

Te urăsc când spui că iubeşti tot ce e frumos.

Te urăsc şi-atat . !
Pentru J .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu