anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

24 iulie 2010

Da si nu ! De Anna Iozu.

Am încercat.
Şi n'am putut.
Să mai las de la mine.
E tot ce am vrut.
 
Speram că eşti diferit.
Mai ştii,eram cei mai buni amici.
Da cu toate astea m.ai rănit.
Şi că mă placi încă îmi zici.
 
Dacă aş putea pleca.
Să las tot în trecut.
Să mai fiu din nou a ta.
E tot ce am cerut.
 
Da dragostea nu e aici ca să stea.
Prinde.mă,cad pt tine.
Inima mea dragostea vrea.
Vreau să ne fie bine.
 
Vreau să fiu tot ce iubeşti.
Când plâng să mă strângi în braţe.
Când mă ignori,greşeşti.
Relaţia noastră atârna ca nişte aţe.
 
Şi mă gândeam cum o să fie.
Când mă vei lua de mână.
O să leşin sau o să fiu vie?
Da tu nu mi.ai zis nici bună.
 
Mă aşteptam la altceva de la tine.
Dar ai rămas cu ea.
M.ai dezamăgit.o ştii bine.
Dar îţi respect decizia.
 
Acum te las.renunţ şi eu.
Mă las purtată de vânt.
Dar voi ţine la tine mereu.
Atâta timp cât sunt pe pământ.

Un comentariu: