anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

14 iulie 2010

Minunatului domn,Cc.

Din ziua în care v'am văzut,stomacul meu a început lupta cu fluturaşii roz. Sunteţi frumos. Superb chiar. Pe al dumneavoastră chip creol este tot timpul un zâmbet. Când mă priviţi cu ochii aceia mici şi căprui,parcă o iau razna complet.Simt cum mă pierd cu firea şi încep să spun numai tâmpenii. Buzele dvs., puţin arcuite pe la colţurile gurii,transmit căldură şi dragoste. Îmi place că atunci când mă sărutaţi uşor pe obraz,mă zgâriaţi cu acel început de barbă,pe care îl aveţi. Un sentiment ciudat. Dar totodată şi plăcut. Atingerea dumneavoastră e aceiaşi cu atingerea unui zeu. Când mă luaţi în braţe,apucându'mă de umeri , mă rătăcesc ,dragă domn C. Îmi place că mereu sunteţi vesel şi că aveţi simţul umorului tot timpul la dvs. Sunteţi aceiaşi zodie ca mine. Şi chiar mai pe la început. După mine,fecioarele care sunt născute după data de 12 septembrie,sunt umpic ciudate.[din această categorie nu face parte Silvia.şi cred că nicio fată.doar masculii "feroce"]. Admir la dvs. că sunteţi sincer şi fără aere de vedetă. La cum arătaţi şi la ce poziţie socială aveţi , ar trebui să fiţi cu nasul pe sus. Dar vă ador că nu sunteţi aşa.
 
Îmi place cum zâmbiţi.
Îmi place cum iubiţi...perfect!
Îmi place când greşiţi...Că-mi place cum mă face'ţi să vă iert..
Şi-mi place să vă privesc când dormiţi...
Că atunci deodată simt că ţin în braţe lumea întreagă!
Şi's momente ca astea...
Când numai vreau decât să pot să vă am încă odată...
Şi înc-odată...şi înc-odată...şi atat!



Pt. Cc.:
Şi mă gândesc dacă trec vreodată prin mintea dvs.
Sunteţi scump pt că sunteţi dvs,energic şi zâmbăreţ.
Iubesc modul în care mă simt în braţele dvs. ..atât de sigur.
Vreau pe cineva ca dvs,domnule C !
Dacă aş putea fi altcineva în momentul ăsta,aş fi ea.şi dvs m'aţi iubi.
Dacă'mi spuneţi că mă iubiţi,aveţi inima mea pt totdeauna.
Toate fetele sunt în jurul dumneavoastră,dar sunteţi atent la mine.
V'aş iubi. V'aş iubi o viaţă.
Dvs. mi'aţi schimbat viaţa şi ţelurile.
Dar nu mă vedeţi cum aş vrea eu să puteţi.
Când m'aţi strâns în braţe,v'am vrut pt tot restu' vieţii.
 
Cu dragoste,
                        Anna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu