anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

02 aprilie 2010

Sunt niste prosti,ei nu stiu cat ai visat sa zbori!:(

Iar au inceput jegosii astia sa comenteze:-j
Incep cu "Stelele din univers sunt rare.De aceea se sting repede."
Da!E vorba despre tine EXIT! Te`ai dus.Tot nu mi`am revenit.Defapt noi nu ne`am revenit.
Ieri eram pe drum.Veneam de la antrenament cu fratele meu.Si l`am intrebat de ce ai murit.Mi`a raspuns:" Sincer,nu ma intereseaza ca nu l`am cunoscut.Dar stii si tu ca toti oamenii nevinovati mor.Ca oamenii buni se duc si toti nenorocitii traiesc.Dumnezeu a avut nevoie de ajutor acolo sus si de aceea l`a luat."Am amutit.Dar imediat i`am raspuns:"Da...A avut nevoie de un inger." E trist.E ciudat.E de neacceptat.
"Ne`a lasat.Il vrem inapoi!"Asta spunem toti.Plangem ca nu mai e.Radem pt ca asa ar fi vrut el sa facem.
Totusi e prea tarziu acum, prea tarziu pentru regrete.Din tot ce-a fost frumos au ramas acele momente.Incercam sa trecem peste.Dupa 4 zile de plans,nu mai am lacrimi.Imi este parca frica sa mai plang.Ma doare tot mai mult sa stiu ca timpu` va trece.si noi te vom uita.Asa se intampla de fiecare data.Dar sper ca de data asta nu va fi asa.Sper ca ne vom aminti de tine si de acum inainte.Ne vom aminti de baiatul acela cu zambetu` dulce.De prietenul,iubitul,colegul sau fratele nostru.De costin:(
Esti aproape.da totusi.atat de departe.Esti prea sus sa iti mai zambim.Prea sus sa te mai gasim.Mult prea sus dar nu-ndeajuns.Sa nu te mai iubim.:(
Am citit pe blogul prietenei tale ceva foarte frumos.Vorbea de momentul cand v`ati intalnit.Te iubea!Se vede asta din ce a scris.Ii lipsesti.La fel si noua.
Sper ca o sa ne intalnim in curand.Si atunci o sa ne spui:"Cat v`a luat ma sa veniti?":)) sau "Va asteptam":)

P.seu.:Un idiot a scris ca sunt o multime de gropi si de oameni in lumea asta.sa stam calmi ca mai raman.Eu i`am raspuns frumos ca "Raman oameni.Dar nu ca el!"
Nu ai ce sa le ceri!:-j

Te iubim EXIT!
Florin Chilian-Chiar daca Pt EXIT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu