anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

28 aprilie 2010

Pleaca.din vina mea sau doar pleaca.


Hei.bună din nou.
Azi vreau să vorbesc despre un fost prieten al meu.
E un băiat foarte drăguţ.are un zâmbet minunat.dar,partea proastă,defapt părţile proaste sunt:că fumează şi că e dă`la mai glumeţ.
Faza nasoală e că atunci când eram împreună,îmi plăcea de alt tip.carenumămerita.nu am fost cu el pt că îmi doream.am fost cu el doar aşa,ca un simplu fapt.mă atrăgea,nu zic nu.dar inima mea bătea pt Ştefan.
Acum e altă chestie.l`am văzut pe Lu de curând,pe stradă.şi am simţit cum fluturaşii din stomacul meu o iau razna complet.
Am simţit ceva mai mult ca prima dată.acum nu mai e nimeni între noi.defapt e.dar băiatu` are prietenă.dar să revenim la Lu.da.cum ziceam,acum e altceva.îmi place super mult de el.
Mi'ar fi plăcut să mai fie ceva`ntre noi,dar momentan e imposibil-şi el are prietenă:-s
Zilele trecute m`a întrebat de ce vorbesc iar cu el,după ce ne`am certat.că ce?îmi e dor de el?eu i`am răspuns sec: "cum ţi`ai dat seama? Nu frate!:|"am minţit ca o fraieră.dar defapt mi`e tare dor.
În faţa lui fac pe dura.pt că lui,dacă e mai glumeţ,îi convine aşa.gen e stilu` lui de abordare.
Haha!dacă ar ştii defapt cum sunt eu...ar fi diferit!
Dar asta e.eu îmi văd de viaţa mea,el de`a lui!
"Mi-e dor să te-alint,mi-e dor să te-ating.
Oare îţi mai aminteşti cum îţi vorbeam?
Cât te iubeam şi ce fericiţi eram?
Mi-e dor să te-alint,mi-e dor să te-ating.
Am nevoie de tine acum mai mult ca oricând.
Mi-e dor să te sărut..."
4fun-mi`e dor.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu