anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

05 aprilie 2010

Eşti cel mai frumos refren din piesele mele.

E luni dimineata!ora 00:14.nu pot să adorm.stau cu gându` la tine.la persoana care mi`a furat inima.a fugit cu ea.definitiv.m`a lăsat singură când aveam cea mai mare nevoie de el.când vroiam să`i cer sfatul.
[A.:hei!cmf mă>:d:d< A.:pe acasă :-< sunt boringă(plictisită:d) C.:şi eu!:p A.:ajută`mă cu ceva.vreau să aleg între 2 licee.şi 2 sporturi.logic!:p C.:da.zi;)) A.:dintre cutare şi cutare..bla bla.etcetera. C.:eu zic să`l alegi pe cutărel,honey:> A.:ok.ms băăi:x pupici>:d< C.:npc sweetheart:* >:d<]

Asta urma să fac.da ` n`am putut.Ai plecat fără mine.Mi`ai rănit sufletul,şi hop!ai şi plecat!
Ce n`aş da să te mai văd odată!ahh.dorinţa mea e mare.dar acest lucru este de`a dreptu` imposibil...
"Je te veux ici" înţelegi?simt că mă pierd când nu eşti lângă mine.când mă trezesc dimineaţa şi patul e gol.casa e şi ea pustie.parcă toţi te aşteptăm.parcă ştiim că vi şi d`aia ne purtăm aşa.
Urăsc când trebuie să aştept.mie greu.şi scuzaţi`mi pleonasmul,da` greutăţile sunt grele.cele mai grele.şi urăsc când nu pot să mă abţin să nu îţi zic "te iubesc,honey"...da honey,eşti ca mierea de dulce.dar în acelaşi timp şi acru.eşti dulce,acrişor,si ceva fermecător,pisi!
Te urăsc pt că te iubesc.asta defineşte relaţia noastră.şi mai ştii ceva?hai să`ţi spun de ce te iubeam/iubesc/voi iubi.
Te iubeam pt felu` cum zâmbeai.mă binedispuneai şi mă făceai să trec peste toate greutăţile.
Te iubeam pt modu` în care te purtai cu mine,cu familia ta si cu prietenii tai.erai unic,sincer şi devotat.erai peste tot.erai al nostru.
Te iubeam pt felu` în care mă făceai să te iubesc.
Te iubeam pt modu` în care,mă repet,zâmbeai.În fiecare zâmbet dulce exista parcă un cald "te iubesc" care zbură,la fel ca şi mine,sus,in cer.Acolo s`a rătăcit.acolo m`a rănit.
Îl iert doar pt că incă îl iubesc enorm.

Şi data viitoare fi mai atent cu mine.cu sentimentele mele.nu mă face să cred că nu`ţi pasă deloc.

De la Anna,cu dragoste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu