anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

19 aprilie 2010

Leidi!


Am avut campionatu' la volei.şi nu ne'am calificat în finală nici noi,nici Buzău.asta e.next time!:p
Şi la Buzău e o fată foarte drăguţă şi de treabă,Diana aka Didi sau Lady:x
E ridicător fals şi dă nişte pase fabuloase =p~ nu mai zic de cum atacă:x rupee!:x
Lady e căpitanu' la Buzău.şi e şi o super bună jucătoare.are 1'80 şi un corp de invidiat.
De 2 zile am început să vb cu ea.e super tipa.eu ii zic Lady boss sau Bobocita:x
Râdem de ne spargem.sper că o să fim prietene super bune.pt k deja ne înţelegem perfect!
Chiar Didi a zis: Anna boss&Lady boss.the best forever.:x
E frumis.şi e nebuna mea:*
Deabea aştept să dăm şi examenele să scăpăm şi să termine şi ea cu finala la j2 pt k o să vină în bucale.şi o să doarmă la mn/m\
Ea e tare pt k e prietena lu' Anna boss,iar eu sunt tare pt k o am k prietenă pe Lady boss!
Vă pupă Jean!:* big hug leidi>:d<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu