anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

10 aprilie 2010

Şi te iubesc,jur că e adevărat.

Miercuri,7 aprilie 2010.ora 23.59.aproape Joi!
M'a apucat iar plânsu'.mie dor de el dzo.îmi lipseşte cu fiecare secundă.
Mă topesc..
De ce m'ai lăsat singura?de ce nu m'ai luat cu tine?
"Sunt nişte proşti,ei nu ştiu cât ai visat să zbori!..."
Da!ai fst mereu cu capu'n nori!mereu băiatu' cu zâmbetu' dulce.cu ochii ăia mari şi negrii,blond şi foarte prietenos.erai genu' meu să ştii.no drinkin' and no smokin'.
Yeah bby,you got me know...te ador scumpule!
Eşti divin!scz,erai 8-|
Eu nu'mi dau seama ce simt pt tn.e iubire sau pur şi simplu,doar o obsesie?eu zic că e iubire adevărată.păcat că mi'am dat seama prea târziu.erai o comoară,sufleţel!mă aveai.şi acum mă ai.şi o să mă ai mereu!promit că dacă o să mai vină cineva în viaţa mea,o să te păstrez în inimă para siempre.şi o să aibe,măcar jumate din sufletu' tău.să fie un pic de tine.să mă facă să'l iubesc chiar dacă moare,cum te iubesc eu pe tine,iubitule!
Ştiu că eşti prea sus să'ţi mai zâmbesc,dar nu mă opresc,nu încetez să te iubesc.vreau doar să te'ntorci,carinio!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu