anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

17 aprilie 2010

Pitesti! avec Alexa:x


22:48,16 aprilie 2010.

Hei.am fost la Piteşti cu Lexa:x şi a fost prea marfă.
Hai să vezi!
1. M'am trezit la 6. A sunat alarma şi fuga la baie.m'am spălat pe dinţi şi pe faţă şi m'am întors în cameră. Mi'am întins părul cu placa şi după m'am îmbrăcat. M'am aranjat,m'am parfumat şi am ieşit pe uşă.
2. Ora 7:05. Am ajuns la autogara Militari. M'am întâlnit cu Alexa.
Ora 7:30. Am plecat spre Piteşti. În maşină am stat vreo 30 de min numa' ca să râdem,când ceilalţi dormeau de rupeau. Pe urmă,ne'am machiat.=]
Eu: Alexa,ţine'mi şi mie oglinda te rog.=] Alexa: bine.
Ne'am ajutat reciproc=]Alexa îşi pusese fond de ten pe mână.şi uitase.şi "s'a şters" pe faţă cu ambele mâine.dă'i şi şterge'o cu şerveţel=]şi după ea a constatat că vehicolul era supravegheat video=]
Ora 8:50,9 fără 10. Am ajuns la Piteşti.şi ne chinuiam să trecem strada.numai că nu erau treceri de pietoni=] şi cum aveam o întindere la picior,nu puteam să alerg:d şi am ocolit.în sfârşit am ajuns la bazin,machiate,aranjate,ce mai!?tipe bune.săriţi băieţi!=] Când am intrat,tot bazinu' se uita la noi.eram dive dragă=] pe urmă am vorbit cu Sil şi Ştefi.da' şi cu ceilalţi preteni din alte oraşe!:d
Am plecat la hotel şi pe urmă în centru.am luat'o şi pe Monna cu noi,şi ne'am distrat.
Ne'am întors la fete în cameră şi pe urmă am stat,aproximativ 20 de min pe hol cu Alin.am discutat de toate,şi pe urmă a apărut aşa-zisul "Ştefan"!crimă!=]
*~* Ştefan *~*
Eu:cine e? Sil: un blond cu păr drept şi ochii albaştrii. Eu:de unde e? Sil: nush. Eu:păi şi de unde ştii cum îl cheamă? Sil: aşa l'a strigat antrenoru'. Eu(după o pauză de gândire):nush mă cine e=] Sil: am glumit Anna.e unu' din carte.
Mai încolo aflu cine era no name'ul ăla=] chiar tovarăşu' C.V.=]
*~* Gata cu Ştefan *~*
După am plecat la mall.am mâncat o pizza şi am dat de un emo kid,care,sincer,era drăguţel.semăna niţel cu Exit!:( şi se benocla la mine.şi s'a aşezat şi în faţa mea=]
Ora 15:30 am plecat iar la bazin.ne'am mai uitat puţin şi am fugit să prindem maşina,Lachii turu=] şi am stat 20 de min în staţie să vină.am făcut poze şi am râs.
Ora 17:20 am plecat spre Bucureşti.ne'am înghesuit într'o rablă şi am murit de cald.
Ora 18:40 am ajuns ''home''.am plecat spre antr.şi am terminat tot.
Ora 21:30 am ajuns acasă.am făcut duş şi m'am culcat.mâine am meciuri.a început campionatu':-s
3.noapte bună.:]
23:39,16 aprilie 2010.

P.seu.: am mai mers cu Bidică şi Zâmbici pe drum şi am râs.am mai stat în hol jos cu Artile şi am cochetat pe acolo;)) a fost MAXIM! MAXIM am spus!=]

Gud nait >;d<
P.seu2.: am citit horoscopu' în maşină.la dragul meu A.C.,Love/El: nu mai fi aşa timid.spune'i ce simţi,altfel o vei pierde.:d [vărsător]=] crima!am râs cu Lexa la greu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu