anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

10 aprilie 2010

Sunt aici pt. tine,numai de ţi-ar păsa.!

 8 apr 2010,joi,23:20!
O altă zi în care nu a mai zâmbit.parcă după săptămâna asta mi'e mai bine.nu mai plâng.defapt nu mai pot să plâng.parcă revine totu' la normal!şi i'am promis că nu o să'l uit.şi că o să'l iubesc mereu.da' nu ştiu ce fac.totu' e pe dos.şi i'am mai promis că nu mai mă îndrăgostesc de nimeni.că o să'l păstrez în inima mea.dar nu pot..presupun că el mă face să mă comport aşa.mă veghează de sus,din cer,şi mă vede că plâng şi că mi'e dor enorm de el.că sufăr în tăcere,mai bine zis.şi poate de asta încep să mă îndrăgostesc iar de băiatul pe care l'am lăsat în urmă!
Îl iubesc!pot s'o spun din tot sufletu'.pt că nu mi'e ruşine.mă mândresc cu iubirea ce i'o port.ea m'a făcut să trec peste toate.
Îţi mulţumesc că ai existat în viaţa asta,că ai dat un strop de culoare la Romanica.nu mai contează că n'am apucat să ne cunoaştem mai bine.contează că am vorbit.că ştiam unu' de altu' şi că ai existat în inima mea.contează mult că încă trăieşti şi vei trăi acolo!
Te iubesc pt că m'ai schimbat.m'ai făcut o persoană mai grijulie,mai sensibilă şi mai frumoasă.după tragedia petrecută,viaţa mi s'a schimbat.acum am un alt stil de a mă îmbrăca şi de a gândi.am devenit o noncomformistă.sunt ce vreau eu,atâta timp cât pot şi vreau.
Prin tine am descoperit o altă latură de'a mea.cea de scriitoare.nu una de succes,da' una care,printr'o rimă,a trezit în tine puterea de a depăşi momentele grele.
Dacă ai fi aici ţi'aş spune în faţă că te iubesc!şi sincer,aş plânge dacă mi'ai răspunde că tu nu!da sinceritatea ta e nemaipomenită.prefer să te iert,decât să simt că te pierd.
Închei cu versurile "Cu tine,doar cu tine am cerul mai aproape.Cu tine doar cu tine vreau să zbor noapte de noapte."
Îmi lipseşti sufleţel!Kisses from Anna!xoxo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu