anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

31 martie 2010

Raman oameni.Da` nu ca el:|


Uratt.:| S`a dus! A vrut sa radem.hai s`o facem.sa il facem fericit pe Costin:)
Am ceva de obiectat.Am gasit pe site`ul ziarului Adevarul un articol despre el.si mai jos,sub articol,loc de comentarii.S`au apucat niste ratati sa comenteze gen: "Asa`i trebuie.daca e handicapat.si merge cu nush cat la ora.bine ca a murit" Ba nene:| sunteti ratati grav!aveti probleme.spune`ti ca tasu` a fost inconstient,dar la fel si copilu`.si ca aman2 isi merita soarta.ba cretinilor.defapt.ba inteligentilor! daca era vreo ruda de`a voastra in locu` lu` Costin,mai erati asa de duri? futu`va neamu`n cur de prosti.vite frate.nu aveti suflet.
E adevarat ca nu trebuia sa plece cu motocicleta.Si tatal lui i`a spus`o.dar el asa a vrut.si a murit facand ceea ce ii placea.Sa conduca.
Tatal lui a spus "era pasionat de condus de mic copil.Din clasa a opta stia toate semnele de circulatie. Acum incepuse deja sa se pregateasca pentru examenul auto. Facea 26 de puncte tot timpul la testele teoretice" 
Deci,pan` la urma.zi`mi si mie..cum era copilu` asta?handicapat?prost?sau cum?nu ba cretinilor...era un om minunat.zambea.si asta inseamna mult la o persoana.numai ca la el era ceva mai mult.era cineva special.daca voi ziceti ca era distrus rau...atunci de ce dracu` toata lumea,chiar si cei care nu i`au fost mereu alaturi sau cei care au aflat deabea acum despre el,sunt alaturi de cei dragi lui si ii lasa comenturi pe hi5 cu"nu te`am cunoscut.mi`ar fi placut.r.i.p te iubim"? de ce?ca asa vor ei sau ca a impresionat pe toata lumea cu firea lui de oom bun.ba nene.nu bea,nu fuma.ce poti sa`i mai ceri?
Asta a fost tot.Mi`am spus parerea.Te iubim Costin!Odihneste`te in pace!
De la cei dragi,pt tine!Da`i click!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu