anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

21 martie 2010

Doar pt Pisicutsa:*

Neatsa!Aseara am fost in parc:> cu Pisicutsa:x
Si cum e ea asa mai capatanoasa,a trebuit sa ma rog de ea sa doarma la mn."Nu!ca mama a zis ca nu!deci nu!"=> C-A-P-A-T-A-N-O-A-S-A:x In fine.Am sunat.o pe maicasa si m`am rugat de ea,s`o lase ca e tarziu si ca sunt boschetari pe strada,ca au iesit la caldura:)) Maicasa: Da Anna!Vb cu taicasu` si porma va sun.Am stat cam o ora in statie s`o conving sa vina la mn.ea NU!:))) In cele din urma a sunat`o mama ei si a zis sa vina HOME ca pleaca la un anumit Tudor,care,nici pana acu` nu am inteles cine e:-?? Ciudat!:))) Ma inseala:)))Glm:*

Totu` a fost asa....tare:x:))
Am plecat de acasa la ora 17:00,am luat`o pe Pisi de la 66,la cismigiu.Am mers la mn acasa sa o vada parintii lui Hercule:)) ca erau dornici sa`si cunoasca nora:>:)) WTF?:>:)) M`am dus la mn in camera,m`am schimbat[nu`mi placea cum eram imbracata:)))] si am plecat:))) Cand sa ajungem in statie,ne`am intors-Nu`mi placea cum eram imbracata-Again!!:)) M`am schimbat si am plecat,de tot:> Am zis ca merem in Cismigiu,da noi umblam pe la Unirii in cautare de "Gogosi cu ciocolata" cine stie,stie,aia e:>:)) Pt Barsasteanca e asta:x:)) Am ajuns  la Unirii,obosite moarte:))Ne`am refugiat in MC unde am dat de una de la mn de la sc cu panaramele ei:))Care vroiau sa le faca m**e lu` niste cocomarli:))Am ras de ne`am prapadit:)) What`s next?:>
Aaaa da!Am plecat.Eu:Pe joos sau cu autobuzu`?Pisi:Pe jos ca e cald:)) Zis si facut.Am plecat.Am dat de o boschetara daia mica pe strada"traivar,dati`mi si mie ceva" eu:ce sa`ti dau ca n`am:)) CRIMA:)) Am mers mai departe si ghici de cine am dat:> UN BUNOC CU O PALALILA:)) Pisi: hai mai rpd dupa el sa`l vedem de aproape:)) Ne`am apropiat si faceam comparatii:> el are blugi marfa,ea din piata:))/el are adidasi nike[cu dedicatie pt micul jeg,Horia:*]ea,tot din piata:))el era stilat,ea zici k avea matura`n cap:)) Oamenii din jur...:))
Am mers la un targ,am vazut niste genti beeeton.din carpa.cum coae sa fie 130 RON[1 mil 300 vechi:)))] Am ras,din nou:>:)) Pe urma am ajuns iar in Cismigiu:)) si ne.am certat vreo 30 de min pe o banca:)).eu insistam sa vina la mn,la fel si mama.ea si mama ei,nexam:))
Acum tre` sa inchei,dar continui eu:>:))

Am muulte de zis,gen Andra`Gen=))))
V`am pupat!Si pe tine Capatsanoas`o:*:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu