anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

31 martie 2010

De ce ai plecat?:|


EXIT draga EXIT!
De cand am vazut la televizor ce s`a intamplat,totu` in jur e foarte trist.Toti suntem suparati.Ai plecat de langa noi prea devreme.Dumnezeu a avut nevoie de inca un inger.Acela erai tu,Costin.Multi dintre noi nu te stim prea bine,dar am aflat acum.Toti prietenii tai buni ne`au aratat cat te iubeau.Au scris despre tine ca erai un om minunat.Ca zambetul acela dulce putea sa binedispuna pe oricine.E greu fara tine.Ne e dor de tine.Suntem terminati de cand te`ai dus.Am citit pe hi5`ul tau ceva ce ma infiorat.O amica de`a ta ti`a scris:" sper ca e totu` o gluma.sper ca tu  o sa vii inapoi si o sa ne spui ^Ha!V`am facut`o^ sau ^Haide`ti pe motoare!^:|
Ai avut niste prieteni minunati.Ti`au facut un filmulets si l`au postat pe youtube.E emotionant videoclipul.Sunt poze cu tine de peste tot.De la patinoar,pana la scoala sau petreceri.
"Tu spuneai mereu “Traieste-ti clipa!”
Viata insa n-a putut ierta
Tu esti sus acolo printre ingeri
Ne-a ramas doar amintirea ta….."
Versurile astea sunt triste dar si adevarate.Cerul plange ca nu mai esti printre noi.
Toti plangem.Sau radeam.Pt ca asa faceai tu.Radeai mereu.Erai spirit de echipa,sa zic asa.Tu erai totul!Erai ca un prieten bun sau ca un frate.Ca prima dragoste sau ca un coleg.
Mi`am adus aminte ce mi`a spus o prietena astazi.Silvia:"baiatu` asta e ala pe care mi l`ai aratat cand am venit la tine la gratar?ala cu care vorbeai?" :| I`am raspuns ca da.si am plecat suparata.Eram foarte entuziasmata ca mi`ai raspuns la mesaj.Imi pare bine ca te`am cunoscut.si ca am vorbit.chiar daca asta a fost doar pt o durata scurta de timp.
Acum las melodia pe care ti`au dedicat`o prietenii tai buni.Da`i click!
Nu te vom uita!
R.I.P EXIT!:(


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu