anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

19 martie 2010

Oamenii din jur...

Buna!Scuze ca nu am mai continuat,asa cum am promis,dar am avut antrenamente peste antrenamente:( Dar m.am intors!:*

Deci vorbeam de prietenie si baieti.acum trecem peste!
Otra cosa:>
Fac volei de apox 2 ani:-? parca:-?? si sunt centru:> cu Barsasteanca:>:))
E marfa sportu`.Cum zice profa mea:Acolo ai un moment de respiro.Pe cand la inot mori!:))
Grav!!Si joc la o echipa numita CSF-Constructoru` Familia:p
Cum am mai zis,e marfaaa:x ruppeee:x:))
Nu asta vream sa va povestesc:))e vorba tot de baieti:))
E o echipa.CSM-stiu doar cativa:))gen: Eugen,Andrei,Mr. Fitz,Jerry,Lucian,Ion,Caine:)),etcetera.
De vorbit,vorbesc doar cu 3 dintre ei:))2 fiind foarte de treaba.Unul,mai cu mot,se crede regele junglei=))Vorbesc de Lucicu:)) daca va ajuta cu ceva:> Asaa...e simpatic tipu`.seamana cu Alex Velea sau Yamasha,cum vreti;) nu am nimic personal cu el.I.am luat id doar asa,ca sa mai fac rost in continuare:))tot de id.uri:>:)) si Baleguta asta s.a suparat.ca vai vezi doamne,sa .mi caut de varsta mea=)) morii ma!:)) I.am transmis printr.o prietena comuna urmatorul mesaj: Bă baiatule, tu te mai suporţi?:)) FATALA!=))
L.am lasat in pace :-j da el insista:>:)) omu` e tare rau:> intra peste mn in vestiar maa:>=))))) de fac dracu` infarct pe acolo:)) Pana si prietenul lui cel mai bun a zis ca e increzut...deci.s-u-g-u-s! =)))

Cam atat asta seara!Continui data aviatoare.cand nush nici eu.Anna e busy:>:))
Ciau:*

Deci obsedatu` din vestiar,si in acelasi timp si figurant:)) este fanu` meu numaru` 1:))


3 comentarii:

  1. o da e ji fanu meu ... nu jtiai?:*:*:X:X e un figurant

    RăspundețiȘtergere
  2. de unde al tau baa?:))k e al meu:)) e vestiarementos=)))

    RăspundețiȘtergere
  3. zau nu ma mini... jtii k mai avem ji alti fani jt u cn o gogoasa q ciocolata:)):)):))

    RăspundețiȘtergere