anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

11 august 2010

Tu .


" Când iubeşti puternic , găseşti întotdeauna ceva nou în persoana iubită . " - Pascal



Scuze . Îmi pare rău când mă iau de tine aiurea . Când încerc să te fac gelos . Şi când văd că nu reuşesc , încep să mă cert cu tine . Oare te iubesc ? Da . Eu ? Da tu . Nu , nu cred . Aţi greşit persoana . Ba da măi . mă iubeşti . Îmi şoptea el . Eu spuneam , posibil să te iubesc . Inima mea e indecisă . Încă mai caută . Dar simt că am lăsat ceva neterminat în trecut . Dar ştii ce ? Nu îmi pasă . Acum sunt cu tine . Şi profit de asta . Că nu cred că va fi aşa mereu . Şi sper să te iubesc cu adevărat . Nu doar să cred că o fac .
Hei G , nu încerca să mă obţii , pentru că nu te voi observa . Acum sunt cu el . Repet asta până vei accepta şi tu .
Te roade . Hmm . Cam da . ahahaha fraiere .


O fi el mic . Da are inima mai mare ca a ta . Şi mă face să zbor atunci când vorbim .
Ştii ? Spre deosebire de tine , el mă sună . A . Şi încă ceva . Îmi spune Te iubesc . Ah . Am uitat scuze . Tu nu ştii ce înseamnă .
El e special . Şi e al meu .

Tu uneori erai . Alteori nu . 
El e aici mereu . Totuşi , cred că ' l iubesc . Şi nu ' mi pasă de ce credeţi toţi . Aceia care mă sprijină , sunt prieteni adevăraţi . Şi " ăsta micu ' " m ' a învăţat ceva : să nu ' mi pese de ce zic şi fac alţii . Fiecare are viaţa lui .



" iubesc ce am . mă atinge , mă vindecă , mă sărută , mă spintecă , mă priveşte , mă omoară . dar aş face ` o până ` n zori . aş simţi asta de acum la infinit , topită de aceste gânduri ce au venit .. ! :x "
Iub dub :x :x


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu