anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

01 august 2010

Just gonna stand there and watch me burn?That’s alright.cause i like the way it hurts. II

E ok.e chiar bine. Îţi mulţumesc că mi'ai vorbit.

Stăteam azi singură şi'mi adunam hainele. Şi nu l'am văzut pe el că vine. Şi a venit.. L'am lăsat să treacă şi mă gândeam dacă îmi zice ceva. Şi apoi a urmat acea scurtă discuţie.
El: bună Ana. Ce faci? Eu: bună.bine tu? El: bine. Eu: aşa se face mă? Treci pe lângă mine şi saluţi pe alţii da pe mine nu? Şi nici nu m'ai pupat. El:ee.nu am avut când. Da ştiu că mă ierţi. Nu? Eu: nu ştiu. Mă mai gândesc. El: hai mă că ştiu că mă ierţi. Eu: ba nu. Hai lasă. Mai vorbim. El: ok.
Am plecat. M'am schimbat şi am stat cu S în tribună. Şi am vorbit şi am ascultat muzică. Şi a venit şi el ... Am vorbit puţin şi l'am lăsat. Că discutam cu S. Şi m'a întrebat de ce m'am lăsat de înot. Şi i'am răspuns că nu mai îmi place. Şi m'a întrebat o chestie care m'a deranjat. El: Ana,te'ai lăsat de înot că ţi s'au urcat băieţii în cap? Şi aş fi vrut să răspund cu : nu băieţii.doar tu.:))

În fine.. Asta e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu