anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

01 august 2010

nu vreau să îţi văd chipul .
nu vreau să îţi aud numele .
nu vreau nimic .
stai departe .
nu vreau să ştiu dacă eşti bine .
sau ce faci cu viaţa ta .
nu vreau să te aud că spui că vei rămâne la fel , poate .

nu mă mai suna în mijlocul nopţii .
nu te aştepta să fiu acolo pt tine .
să nu crezi că va fi ca înainte .
să nu crezi că îmi pasă .
încă n ' am trecut peste tine .
şi nu vreau să fiu prietena ta .

o să uit că ne ' am cunoscut .
o să uit că te ' am lăsat .
că te ' am lăsat în inima mea .
trebuie să mă laşi să fiu .
trebuie să stai departe de mine .
tot ce vreau este să fiu liberă . fără tine .
nu veni în jurul meu .
nu ' mi spune că încă îţi pasă de mine .
pleacă acum ...

bby , mă omoară .
o să trec cu bine peste asta .
aşa că , dacă pleci ,
pa dragule .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu