anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

01 august 2010

the best you never had .

Eram aşa îndrăgostită de tine .
Nu era nimic de făcut .
Nu mi ' ai fi dat iubire .
Şi acum vrei să fi cu mine .

Ai spus că am fost cea mai bună .
Ţi ' am dăruit dragostea mea .
Nu mai era nimic de spus .
Îmi merge bine .
Ai zis că vrei să fi cu mine ... acum .

 

Îmi spui că sunt peste tot .
Dar nu prea cred .

 

Pt că ţi ' am spus .
O să regreţi toată viaţa .
Am crezut că o să te fac să îţi pară rău .
Dar când mă gândesc că eu am uitat deja .
Şi voi fi acel "lucru bun" pe care nu l ' ai avut niciodată .
M ' ai făcut să trec prin prea multe stări .
Dar acum e în trecut totul .
Şi în iubirea ta am lăsat o urmă .
... lucrul bun pe care nu l ' ai avut niciodată .

 
Nu , nu , nu !

 
Chiar dacă am rămas prieteni .
Nu vreau să mă răzbun .
Dar trebuie să ştii adevărul .
Ce nu ai văzut în mine ,
Este ce nu vei fi niciodată .
Când îmi spui că am fost dintotdeauna aleasa .
Îţi simt disperarea .
Nu vrei să mă pierzi .

 
Asta a fost .
Iubirea mea .
Lucrurile mele .
De astea ţi ' e dor ...
Atingerea mea .
Arată ce am fi putut avea .
Ţi ' e dor .
De buzele mele .
De sărutul meu .
De iubirea care am avut ' o pt tine .
Atât de puternică ...
Nu devii trist ?


Aşa că ,
O să fiu mereu acel "lucru bun " pe care nu l ' ai avut niciodată .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu