anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

11 august 2010

eenie meenie xD

Mă topesc .
Alunec uşor .
Îţi spun că te iubesc .
Şi mă întind pe covor .
 
" Is he out there for u ? "
Strigă G la mine .
Eu spun : " mai taci tu "
Cu el îmi e mai bine .
 
E al meu .
Şi nu ' l dau .
E cu mine mereu .
Îmi place cu el să stau .
 
Cum îmi vorbeşte .
Cu vocea lui plăcută .
Spune că mă iubeşte .
Şi rămân ca o mută .
 
Tremur , deja roşesc .
El râde . Mă ia de mână .
Îmi tot spune te iubesc .
Se face aproape o săptămână .
De când suntem noi doi .
Tot sar de fericire .
El îmi zice " ioi "
Şi ' mi aruncă o privire .
Ce mă face să plutesc.
Poate e chiar iubire .
Îi spun şi eu Te iubesc .
Încă nu e amintire .
 
Ador să vorbim .
O ştii prea bine .
Sper să continuăm să ne iubim .
Doar tu cu mine .

 

Un comentariu: