anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

07 iunie 2010

You're still here somehow.My heart won't let you go.

E imposibil.încă de neimaginat.cum a putut mă Uaie să plece dintre noi? Miercuri,pe 2 iunie 2010 ne'au înmormântat fratele. Am fost peste 50 de copii şi 50 de adulţi. Noi,adică Iasmin,Măză,Sânziana,Moni,Cristi,Nicolas şi eu am stat lângă Filip.El îi ducea pe ultimul drum,poza lui Andrei. Cât nu'l vedeam,totu' era perfect.nu plângeam,dar culmea era că râdeam.dar totuşi eram trişti,supăraţi,că cel mai bun prieten al nostru nu mai era.
Nu puteai să nu plângi când îl vedeai.fără să vrei îţi dădeau lacrimile.doar când îl vedeai erai complet distrus.te gândeai că nu mai e,că s'a dus şi că nu va mai fi lângă tine niciodată.
Îmi e dor de el enorm!
Noi ne'am cunoscut în vacanţa dintre semestre.şi de atunci stăteam împreună,noi grupu' vesel,pe trabant şi mâncam seminţe. Era totu' perfect măă.ne simţeam super bine acolo. Dar ne'am separat din cauza şcolii.adică ne'am mai văzut,dar rar.
Sunt 2 chestii de care îmi pare rău că nu le'am făcut.unu,că nu i'am spus ce mult însemna pt mine şi doi,că nu l'am pupat şi l'am îmbrăţişat miercurea aia în care am fost cu toţii la el.am fost o cretină.mai mult mi'a păsat de ce ziceau Iasmin şi Filip decât de prietenia noastră.ţin minte că se uita aşa de frumos la mine,îmi zâmbea măă..şi eu ca o fraieră mă făceam că nu'l văd..mda.. :-<
Era un prieten bun măă.puteai să'i zici xce.cu el râdeai non-stop.chiar şi atunci când erai supărat.
Aahh.mi'am adus aminte de ceva.la un moment dat,cred că i'a plăcut de mine,că mă tot suna şi că mă băga mereu în seamă pe mes.mă întreba ce fac,iar eu ca o proastă îi ziceam că bine şi că am treabă.
Ţin minte că odată m'a jignit.şi m'a deranjat şi i'am dat un mesaj mai dur.şi după aceea a încetat,s'a purtat mai frumos,chiar!
Am nişte versuri care merg pt noi,grupu vesel,sau în general,pt el.
I know you love me boo
You know I love you to.
I'm laughin cause I never thought youd be out of my life.
I got you tattooed in my veins.Stuck with you forever.
But what hurts me the most is we was like a perfect team.Two perfect things that's about to get real fragile.
Damn! I want him and I need him and I know he knew I trusted him.
You said you'd be there for me in times of trouble when I need you and I'm down.And likewise you need friendship.You have goals to achieve.But the roads you take abroad are heartless.That wants you make another way.
Not ready to let go.Cause then I'd never know.What I could be missing.But Im missing way too much.
I'm not a stranger.No!I am yours.
A fragile flame aged.Is misery.And when our hearts meet.I know you see.I do not want to be afraid.I do not want to die inside just to breathe in.I'm tired of feeling so numb.Relief exists I find it when I am cut.
Cam atât.dar,mai am ceva pt el.un fel de omagiu.
We been through the storm, we've been through it all.We had some close calls but never would fall.We climbed all the mountains and walked thru all the valleys.And u never left me behind.
P.seu.: atunci când am fost în parc,după înmormântarea ta,am mâncat seminţe şi am vorbit de tine.doamne cum a fost.a fost groaznic fără tine.mă durea inima când îmi aduceam aminte că ai murit.ţi'am simţit lipsa în parc.chiar dacă eram printre prieteni.
Şi mai vreau să ştii ceva.
Eu încă mai stau pe trabant,mănânc seminţe,mă uit la balcon la tine şi strig: hai Uaie afară!:(
Ne e dor de tine,Uaie!
A ta şapte up te iubeşte enorm,te va iubii mereu şi îi e dor de tine!
Xoxo! 

Un comentariu: