anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

10 iunie 2010

They're so stupid.but they're lovely.

Îţi jur că mai bine te rănesc decât să nu simt nimic.vreau să cred că cu tine vorbesc,să te simt măcar umpic.
Sunt doar o fetiţă blocată pe moment.sunt speriată dar nu arăt.nu pot s.o scot la capăt.mă doboară ştiu.trebuie să.l las să plece.şi să mă bucur de clipele frumoase.
Nu spun că a fost vina ta,dar cred k puteai să faci mai mult.oh eşti aşa naiv,dar cum s.a întâmplat asta,esti doar un zâmbet,dragule.ah şi faţa ta drăguţă şi frumoasă,e o cale adorabilă.ceva atât de frumos,că atunci knd mă uit înăuntru ştiu că ea ştie că nu sunt asigurată să vorbesc cu el.adevărat sau fals,poate k ea e incă afară să mă prindă.
Dar tu,nu o lăsa să cadă.te rog nu o lăsa.şi ţine.o bine pe Ana a ta.
Îţi place cum îşi potriveşte hainele,arată ca fetele din revista vogue.Îţi place cum face pe nebuna şi crezi k e frumoasă.da.e atât de adorabilă.e drăguţică.o bucăţică. Ce mai? E a ta.dacă ii spui c.o placi !

Un comentariu:

  1. Stii ca acel EL te va rani mereu..idiferent de nume :|..Si eu trec prin aceeasi situatie numai ca este amplificata cu 100..

    Anyway,lasand asta la o parte.E o lista de asteptare pana sa atingi ''fericirea'' si cu fiecare suferinta esti mai aproape de ''divin''.. :)

    RăspundețiȘtergere