anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

14 iunie 2010

Nu conteaza distanta cat conteaza ce simtim.


Pacat ca trebuie sa trecem prin toate astea,da' cum spuneam,tot raul spre bine.va promit ca
nimic nu va schimba ceea ce simt.va iubesc si va multumesc pt tot.

Inchideti`va ochii pt o secunda.
Ascultati in inima mea cum dorul ma inunda.
Permiteti gandului meu in suflet sa va patrunda.
Cat de mult va iubesc o sa va raspunda.

2000 de km intre noi nu au puterea sa ne desparta.
2000 de lacrimi varsate de toti pe valuri,unul catre celalalt ne poarta.
Sunt singuraa pe strada si vorbesc cu voi in gand
Imi amintesc ca iubesc sa va vad razand.

Cand luna nu mai e pe cer sa imi vorbeasca.
Sa-mi spuna ca sunteti bine sa ma linisteasca.
Va simt aproape ca pe ingerii mei pazitori.
Voi imi dati aripi sa ajung pana la voi in zbor.
Sa va pup,doamne cat mi-a fost de dor.


Sentimentele nu pot fi puse pe balanta.
Nu ne poate desparti nicio distanta.
Suntem suflete pereche mereu in zbor.
Am nevoie de voi ingerii mei pazitori.

Sunt singura si ingandurata.
Sunt plecata,sunt departe.
Nu m-am schimbat,nu v-am uitat.
Cu gandul la voi sufletul imi arde.

Tre` sa fim toti luptatori in viata.
Chiar daca avem in fata un drum acoperit cu noroi.
Mergem inainte cum stim noi.
Da,mergem inainte cum stim noi.

Sunt ratacita in noapte sub un cer fara stele.
Ma las indrumata doar de voi,luminile vietii mele.
Vorbim la telefon si va spun ca-mi este bine.
Va mint,bine imi e doar langa voi.

365 de trandafiri pentru prietenii mei.
Imi transmiteti fericirea din priviri,ador sa fi`ti asa.
Un cer albastru si mult soare in viata mea.
Sa fiu cum sunt,fara voi n-as putea.

E una dintre zilele alea nasoale.
Ma gandesc la voi si doar ma doare.
Nu mi-ati facut nimic,pur si simplu nu sunteti.
E momentul in care nu ne avem si ne dorim.

Va am in gand,va vad plangand,sunteti cei mai frumosi.
Traiesc prin voi,de altceva nu-mi pasa.
Stiti,nimic nu poate sa va inlocuiasca.
Avem vise impreuna care trebuie sa se implineasca.

Distanta ma face slaba dar mult mai puternica.
Va iubesc si nu-mi mai este frica de intuneric.
Am crescut impreuna,am invatat cum tre` sa fim
Sentimentele pe primul plan,nu ne mintim.

Cei mai buni prieteni sunt cei din 8A.
Totusi unii nu-nteleg si se inseala.
Nu conteaza distanta cat conteaza ce simtim.
Eu va iubesc,voi ma iubiti,avem ce ne dorim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu