anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

09 iunie 2010

I`m not a stranger.No,I am yours !

El. A.c. E un băiat deosebit.e special şi minunat.cu el mă simt perfect.el mă face să mă simt specială şi frumoasă.pt el aş renunţa la multe.păcat că niciunul dintre noi nu recunoaşte.eu aştept ca el să'mi spună că mă place şi el aşteaptă ca eu să'i spun lui.dar cred că şi'a dat seama de mai demult.dar distanţa dintre noi e mare.
Îl îndrăgesc extrem de mult.şi ştiu că şi el ţine la mine.mă alintă,îmi zâmbeşte,mă ţine de mână..e minunat.şi clar că e doar al meu.numai al meu. Mi s'a spus că sunt ca o felină care'şi apără teritoriul atunci când se apropie cineva de el :)) ce ciudată'i faza. Îmi place că mă alintă,că e sincer,că mă respectă,că mă sună şi că tot timpu e fericit că vorbeşte cu mine.[mi'a spus că ii face mare plăcere să vorbim]. Şi totuşi nu suntem împreună. Daa mă rog.mai e puţin până vinee :x deabea aştept.că mi'a promis ceva.
Mi'au spus fetele că atunci când vorbesc cu el mă pierd.că îl sorb din priviri.haha.aşa e,cred. Îl ador.e drăguţul meu :x
La noi se potriveşte un singur citat:
"She loves him more then he would ever know, he loves her more than he would ever show. :x "
Gorgeous <3
Mai e puţin,rezist! Vinee.îl văd şi stăm împreună.deabea a plecat şi deja mi'e dor de el!
Te iubesc A.c.!

Un comentariu:

  1. hi anna i watched your blog and (when i translate it ) i liked it.
    i´m spanish so my english isn´t very good, if you want you can enter in my blog.
    hasta luego(bye)

    RăspundețiȘtergere