anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

01 octombrie 2010

Imi place.cum m.atrage.
Cum vorbeşte.Cum zambeste.

Fără inimi frânte.
Şi iar am luato de la zero.
Tre sa mai urc un munte.
Să fiu cu el, jo chero.
Ma place. Mi.a zis curând.
Si iar prin paru meu mai trece un vânt.
Abia astept sa l iau de mână.
Si cred ca il ţin aşa juma de saptamana.
Să nu mi spuna nu renunt la ea .
O stiu din privirea lui.stiu ca ma vrea.

Te rog nu mi distruge zboru.
Acum doar imi joc rolul.
Am trecut prin multe.
Prin mulţi aş spune .
Au ramas doar fraze culte.
Mă jur.Ţi o zic pe bune.

Esti doar un copil...esti asa divin.
Voi face orice ca sa te fac al meu.
Chiar daca iţi place să negi mereu.
Imi place cum ne cicălim.
Sau cum vb de noi doi .
Stiu doar ca nu obosim .
Deci unu plus unu egal cu doi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu