anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

14 octombrie 2010

Ea are ochii verzi . Şi e slăbuţă .
Cu un păr lung, brunet, lăsat pe spate .
Stă în Dej , fata .
Dracu , şi ce dacă .
Obişnuia să fie model şi să facă actoria .
Şi cred că e în regulă , dacă perfecţiunea este ceea ce cauţi.
Nu sunt geloasă ,chiar nu sunt .
Vreau doar tot ce are ea .
Te uiţi la ea aşa frumos .
Îmi aduc aminte când obişnuiai să mă priveşti aşa .
Spune mi ce o face mai bună ca mine .
Ce o face pe ea tot ce vrei , şi nu pot fi eu .
Ce o face fiecare vis şi fiecare fantezie de.a ta .
Pt că nu mi aduc amine când am fost ... eu .
Si acum nu mai simţi la fel .
Îmi aduc aminte cum tremurai când îţi spuneam numele .
Spune.ai "nimic nu e mai frumos decât atunci când mă priveşti"
Acum nu.ţi mai pasă dacă trăiesc .
Cum am putut lăsa focul sa dispară .
Eu . Eu te.am făcut să zâmbeşti .
Eu . Eu te.am făcut să râzi .
Eu . Eu te.am făcut cel mai fericit de până acum .
Eu . Eu eram lumea ta .
Eu . Fata ta perfectă .
Nimic despre mine nu s.a schimbat .
De asta sunt aici şi încă mai sper .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu