anna ® !
"Love can only be what you want it to be."

14 septembrie 2010

ce ma oftic cand ma gandesc la noi. el ma place ,are grija de mine si vrea sa fim impreuna . Pe cand tu , te ascunzi in spatele omului dur , care nu poate fi atins . a.n. ma ajuta . iti tot da peste nas .speram aman2 sa ti dai seama . tu nu esti rau . esti chiar minunat cand vrei .si asta ma enerveaza.ca uneori ma eviti .si dai vina pe "Iubitelu" ca nu te salut .si cica tot eu îs de vina . daca ai putea fi ca el...stii? l.am refuzat pt tine.defapt nu l.am refuzat.i.am zis ca vreau sa ma gandesc bine inainte. si ma asteptam sa fi mai rece azi . ca sa pot sa i zic lui da. dar te ai purtat bine . m.ai luat în brate , m.ai pupat :-j si mai devreme, pe la 00.06 m.ai sunat , mi.ai zis lma si am vorbit o gramada.esti chiar ok . dar a zis o si a.n .  esti orgolios .si degeaba ai tupeu in general, daca cu fetele esti praf . oricum . eu tot nu stiu pe cine sa aleg...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu